050-6989006

מה את שווה?

מי שעוקבת אחרי יודעת שבבוקר אני שותה את הקפה שלי תמיד באותה הכוס.
עד לאחרונה שתיתי בכוס אדומה שהבאתי מאנגליה בצורת M&M. תמיד בפגישות הזום שלי שמו לב אליה כי היא אדומה וממש גדולה.
יש לי מין מנהג כזה מאז שאני ילדה קטנה שאת המשקה של הבוקר – בילדות שוקו וכשבגרתי קפה, אני שותה באותה הכוס. כל פעם אחרי תקופה אני מחליפה אותה וכל פעם אני משתדלת שהיא תהייה ממקום אחר בעולם, מין מזכרת שכזאת שהולכת איתי למשך שנים ואז יום אחד אני מחליטה שצריך להחליף.

לפני חודש בטח שמת לב – מי שעוקבת אחרי, שהייתי בצרפת בניס.
גרתי שם בדירה שכורה שהייתה ממוקמת ברחוב מלא חנויות קטנות ומיוחדות.
אחת החנויות הייתה חנות לכלי בית מחרסינה מאוד מיוחדת, האמת שמה שייחד אותה היא העובדה שהיא הייתה מלאה בצורה מוגזמת בסחורה, ממש אי אפשר היה להיכנס אליה מבלי להסתכן בלהפיל כוס או צלחת, יחד עם זאת הכל היה שם כל כך יפה וייחודי.
דבר נוסף היה שהחנות עובדת רק 4 שעות ביום 11:00-15:00.
העובדה שהכי סקרנה אותי, הייתה שכל פעם שעברתי ליד החנות, היא הייתה סגורה, בין אם זה בבוקר ובין אם זה בערב. יום אחד עצרתי לברר מהן שעות העבודה שלה ונתקלתי בכוס מהממת.
בחלון הראווה עמדה כוס ע-נ-ק-י-ת מלאה בלבבות. למעשה כל המדף שהיא עמדה עליו היה עם כוסות בצורות שונות מלאות בציורים של לבבות, אבל זו הייתה הכי יפה בעיני.
אמרתי למשפחה שלי שאני רוצה להחליף את הכוס האדומה בכוס הזו.
עד פה הכל בסדר…. רק כשהתעמקנו ובדקנו כמה היא עולה, גילינו שהיא עולה 49 אירו ושאר הכוסות על המדף עולות 17-22 אירו וזה היה לנו ממש מוזר.
הרי מה הסיפור של הכוס? ואז התחלנו לנחש שאולי במקרה של הכוס הזאת המחיר הוא על יותר מכוס אחת – אולי זוג?
אבל אתן זוכרות? החנות כל הזמן סגורה!!!!

הלכתי לדירה שלנו עם המחשבה שלא איכפת לי לצאת מחר מאוחר יותר מהדירה לטייל, אני ממתינה ל 11:00 בבוקר כדי למצוא את החנות פתוחה, ממש הסתקרנתי.
למחרת הגענו לחנות ומוכרת מקסימה קיבלה את פנינו, כשאמרתי לה שאני רוצה את הכוס, היא אמרה לי שמרגע שפתחה את החנות היום, אני כבר החמישית שבאה לקנות אותה והיא מקווה שנשארה לה עוד אחת – לשמחתי אכן היו לה עוד שתי כוסות אחרונות. ואז תוך כדי שהיא אורזת לי אותה שאלתי אותה מה הסיפור של הכוס, האם המחיר שצמוד לה הוא המחיר שלה או שזו טעות?
והיא אמרה לי שאכן זה המחיר!

הכוס הזו מגיעה מאנגליה, היא עשויה פורצלן, בעיצובו של מעצב מפורסם, הלבבות מעוטרים בשבבי זהב אמיתיים וההמתנה למשלוח של הכוס הזאת הוא חצי שנה כל פעם. חייכתי לבן זוגי ואמרתי לו שיש לי טעם טוב? מכל הכוסות בחנות בחרתי את הכי מיוחדת. הוצאת 49 אירו נתתי לה והלכתי שמחה ומאושרת על הכוס החדשה שלי לדרכי.

מה למדתי מהמקרה הזה?

כשיש לך מוצר או שירות טוב שאת משקיעה ומאמינה בו, ואת מתמחרת אותו לפי מה שאת מאמינה שמגיע לך עליו, אם הוא באמת טוב, יקנו אותו ממך.

עובדה!! אני לא משוגעת לפני בחנות קנו את הכוס 5 נשים אחרות במחיר פי שניים מהמחיר של שאר הכוסות והייתה לכולנו האפשרות לבחור לקחת כוס אחרת עם לבבות. בכל זאת בחרנו לקנות את היקרה ביותר בחנות.
אני לא קניתי אותה בגלל המחיר, אני קודם נדלקתי עליה ואז בעלי הסב את תשומת ליבי למחיר ומפה הסקרנות גלגלה אותי לחנות לשמוע את הסיפור שלה.

כך גם את. אם את מאמינה בעצמך תתמחרי את מה שאת מעניקה ללקוחות שלך בלי לפחד. מחיר לא מרתיע, אם את נותנת ללקוחות שלך את הטוב ביותר עבורם, הם יקנו ממך ולא משנה כמה זה יעלה.

נעים להכיר, אביגיל זכרוביץ מאמנת אישית ועסקית. במהלך השנים התמחתי באימון נשים בתקופות משבר, ניהול משברי חיים, התמודדות עם שינויים, ניהול מערכות יחסים, טיפול בעזרת NLP, כלים יצירתיים ותת התמחות בצעירות אחרי צבא (20-35).
אני מזמינה אותך לאימון בקליניקה שלי בנהריה – מקום מקסים חמים ומזמין, או לאימון אישי אונליין בזום. 

בואי נדבר

כאן בשבילך, מוזמנת לפנות אלי לשיחת התייעצות ללא תשלום

שתפי אם אהבת

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד פוסטים בבלוג

הרבה נשים שפוגשות את האמהות בפעם הראשונה, מדמיינות לעצמן משהו מאוד קסום, אבל מגלות לאחר הלידה שהדמיון והמציאות שונים מאוד. הן נבהלות במיוחד מאובדן תשומת הלב של הסביבה והעצמאות שלהן, פתאום מחובר אליהן אדם נוסף, והן כאישיות עצמאית, פשוט הלכו לאיבוד.

"אף אחד לא רואה אותי מאז שהתינוק הזה נולד"!!!!

הרבה נשים שפוגשות את האמהות בפעם הראשונה, מדמיינות לעצמן משהו מאוד קסום, אבל מגלות לאחר הלידה שהדמיון והמציאות שונים מאוד. הן נבהלות במיוחד מאובדן תשומת הלב של הסביבה והעצמאות שלהן, פתאום מחובר אליהן אדם נוסף, והן כאישיות עצמאית, פשוט הלכו לאיבוד.

להמשיך לקרוא »

לא מצליחה להתחבר

כאשר שרון (שם בדוי) הגיע אלי היא הייתה חודשיים לאחר לידה.
היא הגיע מאוד מתוסכלת וביקורתית כלפי עצמה. היא ספרה לי שכבר חודשיים היא לא מבינה מה קורה לה. היא צפתה להיות מאוד מחוברת לבת שלה, היא הרגישה מאוהבת בבת שלה עוד לפני שנולדה! אבל כשביתה הגיחה לאוויר העולם, היא לא ממש התחברה לרעיון האימהות,

להמשיך לקרוא »

התמודדות עם התקפי חרדה

"אין נפגעים בגוף רק מספר נפגעי חרדה"בטח שמעת את המשפט הזה לא מעט בתקופה האחרונה.מה זה אומר נפגע חרדה?האם פגיעת חרדה פחות משמעותית מפגיעה בגוף?מה הופך חרדה לפתולוגיה?

להמשיך לקרוא »

ילדי חורף 23

כבר ארבעה חודשים שאנחנו בתוך הטרללת הזאת שנקראת מלחמת "חרבות ברזל".זוכרת? זה השם של המלחמה הזאת. שבוע שעבר קיבלתי סוג של תזכורת שהחיים שאני חיה

להמשיך לקרוא »

כיף שבא לך לשמוע עוד על הסדנאות וההרצאות שלי

כאן משאירים פרטים

דילוג לתוכן